صفحه اصلیمدیریت شهری

برگزاری مانور ستاد برف روبی سازمان بهشت زهرا(س)/ پیش بینی های لازم جهت آمادگی در روزهای برفی سال انجام شده است

مانور ستاد برف روبی زمستانه سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با هدف هماهنگی و حفظ آمادگی لازم در بالاترین سطح در راستای خدمت رسانی به نحو احسن به شهروندان در روزهای برفی برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)،  روز گذشته و در قالب اکیپ های خدمات شهری، برف روبی، نظافت و… مانور ستاد برف روبی زمستانه سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با هدف هماهنگی و حفظ آمادگی لازم در بالاترین سطح با حضور مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و معاونین سازمان انجام شد.

گفتنی با هماهنگی های صورت گرفته بین معاونت ها و واحد های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) اعم از خدمات شهری و محیط زیست و برنامه ریزی و هماهنگی، واحد ترابری برای تأمین و تجهیز ماشین آلات از تجهیزاتی شامل گریدر، لودر، باب کت، کامیون با تیغه برف‌روب، جرثقیل، تانکر سوخت، انواع سواری با همه تجهیزات زمستانی، اکیپ های حوادث اضطراری وکانکس استفاده شده است.

در خصوص این مانور علیرضا عبدی معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) گفت: مانور امروز حاصل تلاش ۲ ماهه و برگزاری بیش از ۸ جلسه ستاد برف روبی سازمان بهشت زهرا(س) است که با استفاده از تجربه سال های گذشته مأموریت ها الویت بندی شد و با پهنه بندی و بخش بندی تمامی مناطق سازمان بهشت زهرا(س) و اطراف حرم مطهر امام راحل دستور اجرائی صادر شد که امروز به صورت یک مانور هماهنگ و منظم اجرا شده است.

وی تصریح کرد: نحوه استقرار ماشین آلات و تجهیزاتی که در این مانور مورد استفاده قرار گرفت طبق وظیفه و مأموریت محوله تعیین شد که بر این اساس به سه بخش فضای سبز، رفع خطر و برف تکانی تقسیم شد و در حوزه برف روبی از ادوات سنگین برای بازگشایی معابر، پارو برای بازکردن مسیر ها و ماشین های شن پاش مورد استفاده قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه افزود: در حوزه فنی و عمرانی نیز تمامی پمپ ها و کف کش های تعبیه شده بررسی و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شدند تا در محل های آبریز دچار آبگرفتگی در سطح سازمان نباشیم و تعدادی ادوات مانند پمپ نیز خریداری شد تا در صورت لزوم استفاده شوند.

علیرضا عبدی در پایان گفت: این مانور با هماهنگی و حضور تمامی معاونت ها و واحد های خدماتی سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل، سازمان آتش نشان و اورژانس در بالاترین سطح انجام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا