شورای شهرصفحه اصلی

هاشمی: تعدیل نیرو در شهرداری مطرح نیست

رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم اندیشی امروز صبح شورا با شهردار را تشریح کرد.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه هم اندیشی امروز صبح با حضور حناچی شهردار تهران و مظاهریان سرپرست معاونت منابع انسانی برگزار شد، گفت: موضوع جلسه در مورد تغییر ساختار شهرداری تهران بود و ما منتظر لایحه ساختار شهرداری بودیم و از شهرداری درخواست کرده‌ بودیم که این لایحه را هر چه سریعتر ارائه دهد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد، اظهار کرد: در نهایت آقای شهردار قول داد به زودی لایحه را به شورای شهر تهران ارائه دهد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری با ۹ معاون اداره می‌شود و ۴۳ شرکت و سازمان دارد، بیان کرد: شهردار تهران ۶۸ هزار نفر پرسنل دارد و از زمانی که شورای جدید آمده ۴ هزار و ۵۰۰ نفر کم از نیروها شده و ۵۰ هزار نفر هم برون‌سپاری کرده اند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: به دلیل اینکه هر سال با  تورم حقوق‌ها هم افزایش پیدا می‌کند، اما درآمد شهرداری افزایش پیدا نمی‌کند و از زمان شورای قبل بحث اصلاح ساختار در شهرداری مطرح بوده و در این مورد مطالعات انجام شده است و اکنون هم آقای رسولی روی این لایحه در حال کار کردن است.

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: بحث تعدیل نیرو در شهرداری مطرح نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا