ورزشی

حمودی:دوست داشتم سپاهانی بمانم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی حمودی در خصوص پیوستن به پیکان اظهار داشت: خوشحالم که شاگرد مجید جلالی شدم. من به دنبال این بودم که تیمی را انتخاب کنم که آرامش داشته باشم و پیکان بهترین گزینه بود. چرا که می‌توانم در این باشگاه هم آرامش لازم را داشته باشم و هم به خوبی بتوانم بازی‌های خود را انجام دهم.

وی درباره علت جدایی‌اش از سپاهان یادآور شد: به شخصه دوست داشتم در سپاهان بمانم اما یکسری اتفاقات افتاد که این امر مهیا نشد. خیلی دوست ندارم هم اکنون در مورد آن اتفاقات صحبت کنم. به هر حال برای اصفهانی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. آنقدر هم از دست آنها ناراحت نیستم. از رئیس هیأت مدیره آقای نیکفر تشکر می‌کنم که به من کمک کرد تا موضوعم حل و فصل شود و با خیال راحت از تیم جدا شدم.

مدافع پیکان در مورد اینکه این تیم به عنوان تیم آسانسوری در سال‌های اخیر شناخته می‌شود، گفت: قطعا در این فصل پیکان رتبه خوبی را کسب می‌کند چرا که مجید جلالی کارش را بلد است و با حضور بازیکنان توانمند می‌توانیم نتایج خوبی در لیگ بگیریم.

حمودی در مورد هم بازی شدن مجددش با آرش برهانی خاطرنشان کرد: آرش یکی از بااخلاق‌ترین فوتبال است. من شخصیت او را دوست دارم و مطمئنم که او می‌تواند به پیکان کمک زیادی بکند. امیدوارم که هم آرش بتواند در فصل آینده آقای گل شود و هم من بتوانم بازی‌های خوبی در پیکان انجام دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا