اجتماعی و فرهنگی

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری: تکریم ارباب رجوع «حقّ‌النّاس» است

رئیس مرکز نوسازی و تحوّل اداری شهرداری تهران تأکید کرد: همه‌ی ما در لباس خدمت باید نسبت به تکریم ارباب رجوع (خانواده‌ی همکاران و شهروندان) به مثابه‌ی «حقّ‌النّاس» اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحوّل اداری، محمّدعلی الفت‌پور در نشست شورای مدیران و معاونین این مرکز گفت: مسئولیّت‌پذیری ترکیبی از علم و عمل است و برای تبلور مسئولیّت‌پذیری لازم است علم و عمل را توأمان به کار بگیریم.

وی با بیان این‌که مرکز نوسازی کانون طرّاحی، برنامه‌ریزی و اصلاح فرایندها در شهرداری تهران و مسئول تحوّل در این سازمان بزرگ و پیچیده است، اظهار داشت: مسئولیّت همه‌ی ما در مرکز نوسازی دوچندان است.

الفت‌پور با اشاره به این‌که در حال حاضر ۱۰۰ پروژه در دست اجرا و پیگیری داریم، افزود: تحقّق پروژه‌ها نیازمند تسریع در ابعاد کارشناسی پروژه‌ها، مسئولیّت‌پذیری، نظارت و پیگیری است.

وی با تأکید بر ضرورت اولویّت‌بندی اهداف و برنامه‌ها تصریح کرد: نباید اهداف بزرگ را به پای اهداف کوچک قربانی کرد؛ همان‌گونه که نباید متن فدای حاشیه شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحوّل اداری دانش‌افزایی را لازمه‌ی مدیریّت خواند و گفت: برخی راهکارهای اداری، آفت و مانع تحقّق اهداف و پروژه‌ها هستند که لازم است برای رفع این موارد با دانش‌افزایی و با بهره‌گیری از خلّاقیّت، راهکارهای نوآورانه را در پیش بگیریم.

وی با تأکید بر وجوب تکریم ارباب رجوع به عنوان «حقّ‌النّاس» و افزایش رضایتمندی مراجعین (خانواده‌ی همکاران و شهروندان) خاطرنشان کرد: هدف اصلی، «خدمت» است که جز با مسئولیّت‌پذیری، وجدان کاری، صداقت، شفّافیّت، خلّاقیّت و پرهیز از تولید حاشیه، ممکن نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا