شورای شهر

ماجرای توزیع ۵۰۰ میلیون بن بین اعضای شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین الهه راستگو در جریان دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بایستی انصاف و عدالت در اظهار نظرها رعایت شود، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم تهران در شورا پس از حضور در این مجموعه و اخذ رأی از عزیزان شورا به عنوان رئیس ستاد توانمندسازی شهرداری تهران منصوب شدم که در این مدت به اذعان اعضای شورا و همچنین گزارشات جمع‌آوری شده اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: چنانچه اعضای شورای شهر تهران باز هم صلاح بدانند گزارشات مبسوطی در خصوص اقدامات انجام شده در ستاد توانمندسازی ارائه خواهم کرد.

راستگو گفت: خداوند بر اعمال ما آگاه و ناظر است و امیدوارم در سایه خودش کارهای ما پیش برود.

وی ضمن اشاره به صحبت‌های شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اظهارداشت: به نظر می‌رسید که اگر آقای شاکری صحبتی را درخصوص ستاد توانمندسازی داشتند بهتر بود این موارد را به صورت داخلی مطرح کنند و اگر موارد مطرح شده به نتیجه نرسید از فضای روز سه‌شنبه‌ها استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نبایستی با اطلاعات ناقص و غلط در خصوص مواردی که اطلاعات کافی و وافی نداریم صحبت کنیم به طوریکه آقای شاکری عنوان کردند که ۵۰۰ میلیون تومان بُن در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است که این رقم نادرست است.

راستگو بیان کرد: تمام اسناد و مدارک اقدامات در ستاد توانمندسازی موجود است و چنانچه نیاز باشد آن را در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهم داد.

وی گفت: تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در صحبت‌هایی که با بنده داشتند عنوان کردند که برخی از سمن‌ها و خیریه‌ها به اعضای شورا مراجعه می‌کنند و چنانچه ستاد بُنی را در اختیار اعضا قرار دهد بالطبع اعضای شورای شهر تهران نیز بُن‌ها را در اختیار سمن‌ها و خیریه‌ها و افراد نیازمند قرار می‌دهد که به همین ترتیب ۲۵۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بُن در اختیار اعضا قرار گرفت که اعضا نیز طبق لیستی که در اختیارشان بود بُن‌ها را در اختیار خیریه‌ها و سمن‌ها قرار دادند.

وی در پایان خطاب به شاکری خاطرنشان کرد: شما برادر بسیجی بنده هستید و همیشه برای شما احترام قائل هستم و امیدوارم عدالت را در اظهار نظرهایتان در نظر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا