شورای شهر

ضرورت پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و نهمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بعد از ارائه گزارش مدیر عامل بانک شهر عنوان کرد: بانک شهر باید از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده کند. در دنیای امروز بیمه یک صنعت است و باید بیشتر به آن پرداخته شود. شهرداری تهران ظرفیت زیادی در این خصوص دارد که از جمله می‌توان به بیمه اتوبوس، تاکسی، ساختمان‌ها و پیمانکاران شهرداری و… اشاره کرد.


رییس کمیسیون برنامه و بودجه اظهار امیدواری کرد مدیریت شهری شاهد برنامه اجرایی خوبی دراین خصوص در آینده نزدیک از بانک شهر باشد.

دبیر به ضرورت پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران اشاره کرد و گفت: قبل از سال جدید بانک شهر کمک‌های خوبی برای پرداخت بدهی‌های شهرداری‌ به پیمانکاران انجام داد. بانک شهرهمچنین کارهای بسیار خوبی برای کمک به توسعه خطوط مترو تهران انجام داده که این خود قابل تقدیر است.

دبیر همچنین در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای شورا مبنی بر اینکه شهروند زیر نظر بانک شهر قرار بگیرد گفت: شرکت شهروند فقط یک برند نیست؛ این مجموعه املاک، تجاری و نیروی انسانی دارد و اگر قرار است چنین تغییری در مجموعه شهرداری اتفاق بیفتد لازم است محاسبات دقیقی انجام شود تا حق مردم پایمال نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا