مدیریت شهری

ضرورت توسعه ارائه خدمات آنی به بازنشستگان شهرداری پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین قدرت گودرزی در بازدید از بخش های مختلف سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شرکت های تابعه ، خدمات آنی ارائه بازنشستگان در مرکز خدمات رفاهی را بهترین راهکار برای تکریم بازنشستگان عنوان کرد .

وی خدمات سازمان بازنشستگی در جهت تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و مشتری مداری را مهم دانست و اظهارداشت: امیدواریم چنین اقداماتی که ناشی از بهره گیری مدیران این سازمان از اصول مشتری مداری به عنوان دانشی نو و ارزشمند است، برای دیگر بخش های شهرداری الگو سازی شود.

گودرزی روند توزیع سبد کالا برای بازنشستگان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اینکه از این سبدهای کالا به عنوان راهی برای ترمیم حقوق بازنشستگان استفاده می شود امری لازم و مطلوب است؛ ضمن آنکه با توزیع قابل قبول سبدهای کالا در کنار حفظ کیفیت، شأن بازنشستگان به خوبی حفظ شده و موجبات رضایت خاطر ایشان فراهم می شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تجربیات کاری بازنشستگان تصریح کرد: مطابق کلام حضرت علی علیه السلام، کسی که از تجربه دیگران استفاده کند می تواند کارها را به خوبی و به دور از خطا انجام دهد که این مسئله در سازمان بازنشستگی با وجود بازنشستگان عزیز به عنوان گنجینه های گرانبهای شهرداری تهران، به وضوح قابل لمس است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این بازدید با حضور در مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران به عنوان مدرن ترین، مجهزترین و زیباترین مرکز پاسخگویی به مراجعات بازنشستگان در کشور، با تنی چند از بازنشستگان شهرداری تهران نیز در خصوص خدمات این سازمان، گفت و گو کرد و در جریان جدیدترین خدمات ارائه شده به بازنشستگان قرار گرفت.

منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز با قدردانی از حمایت های معاونت مالی و اقتصادی شهرداری از فعالیت های این سازمان ، گزارشی از عملکرد سازمان بازنشستگی شهرداری در فعالیت های سرمایه گذاری و نیز خدمات ارائه شده به بازنشستگان ارائه کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا