اجتماعی و فرهنگی

جزییات ویزیت رایگان در درمانگاه تخصصی قلب

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وحید محمدی قائم مقام شهرداری منطقه ۱۱ ضمن بیان این مطلب در ارتباط با این درمانگاه تک تخصصی قلب افزود: با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیش از ۲۰ متخصص قلب به مدت ۲ روز به ویزیت رایگان هزار نفر از شهروندان می پردازند.

 

محمدی همچنین از ادامه طرح محرومیت زدایی از محلات منطقه ۱۱ در قالب طرح های معیشتی،توانمند سازی،سلامت و اوقات فراغت خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا در حوزه سلامت در آینده نزدیک در سایر محلات محروم منطقه ۱۱ بتوان مطب های تخصصی دایر کرد.

نظام الدین طباطبایی، مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران نیز با بیان این که سرانه سلامت در مناطق جنوبی شهر تهران پایین است و باید سطح سرانه ها در این مناطق افزایش یاید؛ در ارتباط با اجرای این طرح گفت:طرح حاضر شامل دایر کردن ۸ مطب تخصصی در طول دو روز در سرای محله عباسی است که با هدف کاستن از محرومیت های حوزه سلامت به اجرا در آمده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران با بیان این که این اولین بار است که یک درمانگاه تخصصی در سرای محله در شهر تهران دایر می شود؛ دستگاه اکو،نوار قلب ،کاردیو گرافی را از جمله خدمات وامکانات موجود در این درمانگاه برشمرد و افزود: با همکاری بیمارستان مدرس و مددکاران، افراد بی بضاعت یا کم بضاعت در صورت نیاز پس از ویزیت رایگان در این درمانگاه دو روزه به بیمارستان شهید مدرس برای بستری معرفی می شوند.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، طباطبایی همچنین از تداوم این برنامه ها در مناطق ۱۰ گانه پایین دستی شهر تهران خبر داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا