شورای شهر

شیبانی:با تمام قدرت در دوره بعد شرکت می کنم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عباس شیبانی در خصوص اینکه او به عنوان مسن ترین عضو شورای شهر همیشه و در همه جلسات به عنوان نفرات اول در صحن علنی حضور پیدا می کند گفت:من وقتی مسولیت قبول می کنم سعی مکنم تا آن را به نحو احسنت انجام دهم.عضو بودن درشورای شهر تهران یک مسولیت خیلی سنگینی است که مردم تهران به ما اطمینان کردند و ما را به عنوان نماینده خودشان در این شورا انتخاب کرده اند. .به همین دلیل من سعی میکنم همیشه به عنوان اولین نفر در جلسات حضور پیدا کنم تا از همه مسایل اطلاع داشته باشم.

شیبانی در خصوص اینکه چرا بیشتر اعضای شورای شهر یا در جلسات شورا غایب هستند یا تاخیر دارند گفت:خیلی از آنها این کار را به عنوان کار اصلی خودشان نمی دانند و شاید کار دوم یا سومشان باشد و به همین دلیل یا در جلسات تاخیر دارند یا حاضر نمی شوند.

وی ادامه داد:من خودم به شخصه این کار را کار اصلی خودم می دانم و سعی کرده ام تا در این چندسالی که در شورا حضور داشتم اولین نفر بیایم و آخرین نفر بروم.من این کار رادوست دارم و با عشق و علاقه در تمامی جلسات حضور پیدا می کنم .

شیبانی در خصوص اینکه  آیا کم شدن اعضای شورای شهر در دوره بعد به نفع مردم است یا خیر گفت:من اصلا با این کار موافق نیستم و دلیلی نداشت تا این اتفاق بیفتد.این امر باعث می شود تا امورات شهر تهران به درستی انجام نشود.

وی ادامه داد:عقیده من بر این است که تعداد اعضای شورای شهر باید خیلی بیشتر از این باشد.شهر تهران واقعا کار زیاد دارد و با این تعداد که در دوره بعد باید ده نفر از آن هم کم شود نمی شود به آن صورت که مردم دوست دارند کارهای زیادی در امورات مختلف انجام داد.

عباس شیبانی در خصوص اینکه قرار است در دوره بعد تعداد اعضای شورای شهر از ۳۱ نفر به ۲۱ نفر کاهش پیدا کند آیا او بازهم کاندید می شود یا خیر گفت؟

بله چرا که نشوم.من در این چندسالی که در شورای شهر بودم با رای مردم و خواسته آنها وارد شورا شدم و اگر آنها باز هم بخواهند بنده نماینده آنها می شوم.

وی ادامه داد:من هیچ وقت بدون خواسته مردم کاری را انجام ندادم و مطمن باشید که در دوره بعد با قدرت بیشتری حضور پیدا می کنم چرا که ۱۰ نفر باید کم شوند ومن نباید جز آنها باشم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا