ورزشی

کسانی که علیه من شعار دادند استقلالی نبودند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهرام افشارزاده در مراسم واگذاری مجموعه ورزشی امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس، گفت: ۲۶ بهمن روز فراموش نشدنی برای فو‌تبا‌ل ایران محسوب می‌شود. این اتفاق میمون به همت وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران رخ داده و دو تیم استقلال و پر‌سپولیس دو رکن فو‌تبا‌ل ایران صاحب زمین شده‌اند.

 

او افزود: امید است که اعطای ورزشگاه‌ها به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس سرآغاز بیدار شدن فو‌تبا‌ل ایران و لیگ پایه‌ها باشد. ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از این امکانات به پرورش بازیکنان و جوانان بپردازیم.

 

مدیر‌عامل باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌های خود، ا‌ضافه‌ کرد‌: دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس سرمایه‌های فو‌تبا‌ل ایران هستند و قطعا توجه به آنها می‌تواند به فو‌تبا‌ل کشور کمک کند. مطمئنا با استعدادیابی و پرورش استعدادها این دو باشگاه می‌توانند به ورزش مردم خدمت کنند و یادگار بزرگی از خود بر جای بگذارند.

 

افشارزاده در ادامه با اشاره به حامیان باشگاه نیز گفت: در حال‌ حاضر هو‌اد‌ا‌ران مالک باشگاه استقلال هستند و حداقل آنها احساس مالکیت بیشتری دارند. ما با کمک حامیان مالی‌مان تلاش می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم و در این راه هو‌اد‌ا‌ران می‌توانند خیلی به ما کمک کنند.

 

بهرام افشارزاده، مدیر‌عامل باشگاه استقلال اظهاراتش را با ذکر آیه " وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ " به پایان رساند.

 

افشارزاده همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: این دو ورزشگاه می‌توانند باشگاه‌ها را به اهداف پیش‌رویشان برسانند، ان‌شاءالله که استفاده مطلوبی از این امکانات شود.

او در پاسخ به سوالی درباره کاربرد این زمین، گفت: این زمین هم برای مسابقه است و هم برای تمرین به کار می‌رود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چگونه می‌خواهد تیمش را در این بازی هم به میدان بفرستد و هم تمرین برگزار کند در حالی که چمن این ورزشگاه مصنوعی است، گفت: برای تیم‌های پایه چمن مصنوعی خیلی هم خوب است و باید از آن استفاده کنیم.

افشارزاده در واکنش به سوالی درباره کسانی که علیه او در بازی استقلال و نفت شعار می‌دادند، گفت: ما وظیفه داریم به نحو مطلوب کارمان را پیش ببریم و من فکر می‌کنم کسانی که علیه من شعار دادند هوادار استقلال نبودند. یکسری مشکل پیش آمده ولی باید توجه کنیم که تا همین هفته قبل ما صدر جدول بودیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج تیمش راضی است؟ گفت: سابقه‌مان روشن است و من کار خودم را انجام می‌دهم اما درباره سوال‌تان باید بگویم که چرا از نتایج راضی نباشم. یک بازی باختیم و اتفاقی نیفتاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا