ورزشی

آینده نابغه تنیس روی میز در ابهام

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلایننوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز ایران این روزها وضعیت خوبی حداقل از لحاظ باشگاهی و بازی ندارند. او سرباز قهرمان محسوب می‌شود و نمی‌داند که باید در چه تیمی بازی کند و فدراسیون تنیس روی میز برای مشخص شدن وضعیت وی امروز و فردا می‌کند.

چند روز پیش بود که رحمت عالمیان، پدر نوشاد در صحبت‌هایی از بلاتکلیفی فرزندش گلایه مند بودگفت: مشخص کردن وضعیت نابغه تنیس روی میز ایران آنقدر سخت است که فدراسیون دست دست می‌کند؟

زمانی که پتروشیمی بندرامام برای فصل جدید قصد به خدمت گرفتن او را داشت، فدراسیون در نامه‌ای اعلام کرد که این باشگاه نمی‌تواند نوشاد را به خدمت بگیرد.

طبق قانون بازیکنان سرباز باید در تیم های نظامی بازی کنند و وقتی تیم نظامی در لیگ تنیس روی میز نیست، چه تصمیمی باید گرفته شود.

بازیکنی که نفر اول تنیس روی میز ایران بوده و تنها درآمدش از باشگاه بوده و در تیم ملی هم حقوقی به وی پرداخت نمی‌شود، با چه روحیه‌ای می‌تواند برای ایران در رقابت‌های بین المللی شرکت کند.

پیمان حسنی، سرمربی پتروشیمی بندرامام در این مورد به فارس گفت: اگر نوشاد نتواند در  پتروشیمی بازی کند جای دیگر هم نمی‌تواند بازی کند. ما هم از لحاظ تمرینی و هم از لحاظ مالی وی را حمایت می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما دو ماه برای مشخص شدن وضعیت نوشاد صبر کردیم و به ناچار او را کنار گذاشتیم و تیم‌مان را بستیم. نمی‌دانیم چرا فدراسیون امروز و فردا می‌کند. وقتی فدراسیون نامه می‌دهد که نمی‌توانیم او را جذب کنیم یعنی او نمی‌تواند در لیگ به میدان برود.

حسنی عنوان کرد: در سال های گذشته هم سرباز قهرمان داشتیم و در لیگ هم بازی می‌کردند، اما نمی‌دانیم فدراسیون برای نوشاد چه برنامه ای دارد. وضعیت نوشاد را در ایران مشخص نمی‌کنند و آن وقت مدعی اعزام آنها به بوندس لیگای آلمان هستند.

وی در خصوص اینکه به شما اجازه جذب نوشاد را نداده‌اند و آن وقت چطور نیما که سرباز محسوب می‌شود به دانشگاه آزاد رفته است، گفت: نمی‌دانیم دانشگاه آزاد چه ارتباطی به نیروهای مسلح دارد. آیا آنها تفاهم نامه ورزشی امضا کرده‌اند. این دلیل نمی‌شود که آنها با جذب بازیکن سرباز به لیگ تنیس روی میز لطمه بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا