شورای شهر

جزئیات تجمع ظهر امروز مقابل شورای شهر/حقانی واقعیت ماجرا را گفت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ظهر امروز جمعیتی نزدیک به پنجاه نفر که بنری با عنوان"حقانی شغل ما را پس بده" در دست داشتند، مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.

 

حقانی در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین و در خصوص تجمعی که علیه او مقابل شورای شهر شده بود گفت:در منطقه ۲۰ شهرداری چهارشنبه بازاری راه اندازی شده بود که باعث آزار و اذیت مردم منطقه می شد و اعتراض اهالی را در پی داشت. از همین رو چون ما این چهارشنبه بازار را به درخواست اهالی منطقه جمع کرده ایم، برخی از این افراد مقابل شورا تجمع کردند.

 

حقانی افزود:طی دیداری که با نمایندگان شورایاری منطقه ۲۰ داشتیم آنها درخواست داشتند تا این چهارشنبه بازار در منطقه صفاییه منطقه ۲۰ جمع آوری شود و به یک محل دیگری نقل مکان کند.از هیمن رو ما هم این اقدام را انجام دادیم و این چهارشنبه بازار را تعطیل کردیم.

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه آیا با غرفه داران این بازار هم صحبتی داشته است یا خیر گفت:بله من با آنها و شهردار محترم منطقه ۲۰ صحبت کردم و قرار بر این شد تا آنها بروند و یک منطقه خوبی که باعث آزار و اذیت مردم نشود پیدا کنند و چهارشنبه بازار را در آنجا برپا کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا