اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

یک بام و دو هوای پارک پردیسان همچنان ادامه دارد/ فعالیت با خواهش و تمنای شهرداری!

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه پارک پردیسان واگذار نشده است، گفت: با خواهش و تمنا از مسؤولان پردیسان کارهای عمرانی در پارک انجام می‌دهیم.

اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران گفت: این موضوع صحت ندارد و اصلا واگذاری در کار نیست.

وی افزود: ما در حال ارائه یک سری خدمات به بوستان پردیسان هستیم یعنی واگذاری نشده است و فقط ما در حوزه مبلمان ، آسفالت، نهرها، فضای سبز و کارهای این چنینی اقداماتی انجام می‌دهیم تا به شاداب سازی آنجا کمک کنیم.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص اینکه چرا بوستان واگذار نشده است، گفت: در گذشته چندین بار جلسات و مذاکراتی برای واگذاری شده است اما در دوره جدید صحبتی نشده است و همین اقداماتی هم که ارائه می‌دهیم پس از کلی خواهش از مسؤولان محیط زیست است.

عطایی در پاسخ به این سوال که این مخالفت برای واگذاری و انجام کارهای عمرانی از سوی چه کسی است گفت: طبیعتا مسؤولان پردیسان راضی به واگذاری نیستند و ما این کارها را هم با کلی خواهش و تمنا انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد:  آنها خودشان را متولی می‌دانند اما به لحاظ اینکه پارک در وسط شهر واقع شده است و بالاخره محلی برای استفاده مردم است رفته‌ایم تا یک سری اقدامات را برای بهبود کیفیت استفاده مردم انجام دهیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما کلی خواهش کردیم و گفتیم ما اصلا ادعایی نسبت به مالکیت نداریم و اصلا دنبال تغییر متولی هم نیستیم فقط بگذارید برای رفاه حال مردم کاری کرده باشیم.

عطایی در خصوص اینکه برخی از اعضای شورای شهر هم نسبت به مشکلات این پارک حرف و حدیث‌هایی داشتند و مدعی شدند که به دلیل عدم واگذرای و رسیدگی به پارک برخی گونه های گیاهی از بین رفته است گفت: جالب است که ما حتی به آن بخش‌هایی که این دوستان می‌گویند گونه های خاصی در آنجا هست دسترسی نداریم و اجازه ورود  نمی‌دهند.

وی گفت: ما در بقیه جاهای پارک که نیاز به کارهای عمرانی دارد در حال خدمت رسانی به مردم هستیم.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا