شورای شهر

شورا قصد دخالت در عزل و نصب های شهرداری را ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه الزام شهرداری به تهیه سامانه شرایط احراز و صلاحیت معاونین،شهرداران مناطق، و مدیران شهرداری تهران که در دستور جلسه علنی هفته گذشته شورا قرار داشت، نظرات و واکنش های مختلفی را به دنبال داشت.

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه آیا شهرداری موافق یا مخالف طرح الزام شهرداری به تهیه سامانه شرایط احراز و صلاحیت معاونین،شهرداران مناطق، و مدیران شهرداری تهران است گفت:آنها می گویند این طرح دخالت در کار شهرداری است و با تصوب این لایحه دوباره کاری می شود .در صورتیکه شورای شهر قصد دخالت در عزل و نصب  ها در شهرداری را ندارد و بیشتر تمرکز ما بر نظام مند کردن در انتصابات است.

سروری در ادامه گفت: به نوعی ما می خواهیم به شهرداری و شهردار کمک کنیم تا شایسته سالاری در این ارگان  بیش از پیش رواج پیدا کند . من فکر می کنم اگر جلسات بیشتری شهرداری با شورای شهر برگزار کند سوء تفاهم دخالت برطرف می شود و این طرخ به راحتی پس از  7 سال به تصویب می رسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه اعضای شورا نسبت به تصوب این طرح چه موضعی دارند گفت:بیشتر اعضا موافق تصویب این طرح هستند. ما می خواهیم شرایطی را ایجاد کنیم تا کسی که واقعا حقش است به بهترین رتبه و درجه  در جایی مشغول به کار است برسد. قصد اعضای شورا دخالت در کار اجرایی شهرداری نیست و مطمئن باشید که این طرح اگر تصویب شود آدم های کارآمدی از دل شهرداری به جامعه معرفی می شوند.

سروری خاطر نشان کرد:به نظر من تصویب این طرح باعث می شود تا کارمندان شهرداری با امید بیشتری به کار خود ادامه دهند و به این باور برسند که اگر کار آنها بازدهی مثبتی داشته باشد دیده می شوند و به مدارج بالاتری می رسند. حالا ما چرا باید بیاییم و این امید و باور را از آنها بگیریم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا