جزئیات تماس چمران با عضو فراکسیون امید مجلس/ رد صلاحیت اعضای فعلی شورا به حداقل می رسد

به گزارش شورا‌آنلاین، حجت الاسلام شیخ اظهار کرد: بعد از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان شورای شهر تهران افرادی که درحال حاضر عضو شورای شهر هستند تماس هایی با بنده داشتند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند. همچنین آقای چمران نیز در تماسی نسبت به این روند ابراز نگرانی کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی افزود: بعد از این تماس‌ها موضوع را از هیئت نظارت تهران پیگیر شدم که آنها تاکید کردند در روند بررسی صلاحیت مباحث جناحی و سیاسی مطرح نبوده و اساس بررسی بر استعلامات از مراجع چهارگانه و گزارش‌های رسیده بوده که در نهایت بعد از رای گیری نسبت به تایید یا رد صلاحیت افراد تصمیم گیری شده است.

نماینده تهران ادامه داد: با این وجود با آقای عارف رئیس فراکسیون امید صحبتی داشتم و نگرانی‌ها را انتقال دادم. ایشان نیز تاکید کرد که برای جلوگیری از پایمال شدن حق افراد بنده از طرف فراکسیون امید با هیئت نظارت استان و مرکزی صحبتی داشته باشم تا در مرحله رسیدگی به اعتراضات ضمن رعایت مر قانون تلاش شود تا رد صلاحیت‌ها به حداقل برسد.

شیخ در پایان گفت: بنده با هیئت نظارت استان تهران و مرکزی صحبت کردم و به آنها تاکید داشتم که در مرحله رسیدگی شکایات با نگاه مثبت‌تری به بررسی پرونده‌ها بپردازند تا حساسیتی به وجود نیامده و حق کسی هم ضایع نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا