اجتماعی و فرهنگی

همه دستگاه‌های خدمت رسان کار خود را به طور رسمی از امروز آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در راستای برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی قرارگاه اربعین حسینی که با حضور مسئولین لشکری و کشوری استان ایلام در شهر مهران برگزار شد، بیان کرد: مردم و مسئولین و همه کسانی که لیاقت و شایستگی خود را در این صحنه‌ها نشان می دهند ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند.

 

وی با اشاره به این رزمایش اظهار داشت: همه مسئولین با اخلاص در عمل و کار صادقانه زحمات زیادی را در خصوص ایجاد زیرساخت‌های خدمات رسانی انجام داده اند و امروز روز بسیار مهم و به یاد ماندنی است برای همه کسانی که خادم هستند زیرا تلاش و فعالیت‌های عاشقانه برای خادم زائرین اباعبدالله، اقدامی بسیار ارزشمند است.

 

فرمانده قرارگاه ظفر گفت: امروز قرارگاه ظفر با همیاری همه مسئولین دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی و مردم قدرشناس منطقه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد تا خدمات بهتری را نسبت به سال گذشته به زائرین امام حسین (ع) ارائه دهیم.

 

سردارکرمی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی در سال گذشته و برگزاری جلسات مختلف در طول سال جاری به جهت خدمت رسانی هر چه بهتر در کنگره عظیم اربعین حسینی سال ۹۴ اظهار داشت: نیروی انتظامی با بکارگیری همه توان خود در کنار مسئولین ذیربط و به خصوص نعمتی همچون مردم ولایت مدار این منطقه سعی در تسهیل تردد زائرین به خاک عراق را دارد.

 

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی همچنین از بکارگیری پلیس‌های افتخاری زن و مرد در امر خدمت رسانی به زائرین خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار از برادران و خواهران داوطلب به عنوان پلیس‌های افتخاری همگام با نیروهای یگان ویژه برای خدمات رسانی مطلوب استفاده کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا