اجتماعی و فرهنگی

آمادگی کربلا برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جاسم الفتلاوی، معاون استاندار کربلای معلی گفت: دولت محلی درصدد آماده کردن مجموعه ای از میادین به عنوان پارکینگ و محلی برای توقف و تنظیم سیر حرکت خودروهایی است که در طرح ویژه حمل و نقل مراسم اربعین حسینی در بیستم صفر آینده شرکت خواهند.

وی افزود: انتخاب این میادین مبتنی بر چندین بعد است. اول اینکه نزدیک به مرکز شهر باشد، دوم اینکه فضای وسیعی داشته باشد به طوری که هزاران خودرو را در خود جای دهد و همچنین ساختمان‌ها یا میادین متروکه نباشد.

الفتلاوی ابراز امیدواری کرد که ۷۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در حجم و اندازه های مختلف در مراسم اربعین حسینی به جابجایی زائران بپردازند که این کار از طریق هماهنگی با وزارت حمل و نقل و منابع آبی و وزارت نفت برای تامین این تعداد خودرو و نیز خودروهای آستان مقدس حسینی و آستان مقدس عباسی و نیز خودروهای بخش خصوصی انجام می‌شود.

از سوی دیگر پایگاه خبری الغدپرس از موفقیت نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در پاکسازی منطقه سیلو در غرب شهر سامراء و فرار تروریست های داعشی خبر داد.

بر اساس این گزارش، درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی و تروریست های تکفیری در مناطق غربی سامراء رخ داد که در نتیجه آن هفت نیروی امنیتی شهید شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا