اجتماعی و فرهنگی

توانمندی‌های مدیران شهرداری تهران ارزیابی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین روح‌ا.. علیخان گرگانی با اعلام این خبر گفت: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در راستای تحقق اهداف ذاتی خود مبنی بر انجام مطالعات کاربردی در شهرداری تهران با همکاری اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران همزمان با انجام پروژه مطالعاتی«کانون‌های ارزیابی و توسعه» اقدام به عملیاتی کردن آن نیز خواهد نمود و بر همین اساس پس از انجام مطالعات مقدماتی تعداد ۱۲۳ نفر از مدیران شهرداری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود: این ‌طرح برای اولین بار توسط اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران ۴ سال پیش در سطح ۱۲۳ شهردار ناحیه و پس از آن در سطح معاونین مناطق برگزار شده است که در سال جاری نیز برای‌ تعدادی از مدیران ‌شهری طی فرآیندی ۲ روزه انجام خواهد شد.

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی مرکز در ادامه از تأسیس مرکز«کانون‌های ارزیابی و توسعه» توسط اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران در شهرداری تهران خبر داد و گفت: این رویکرد روش نوین ارزیابی و توسعه مدیران بوده و در اغلب‌ سازمان‌های معتبر و موفق ایرانی و ‌خارجی در حال انجام می‌باشد.

 

وی افزود: با بهره‌گیری از این کانون‌ها نقاط قوت و ضعف مدیران ارزیابی شده و ضمن شناخت دقیق از دانش، مهارت و شایستگی آنان می‌توان برنامه‌های جامعی را برای توانمندسازی مدیران ارائه نمود.‌

 

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، گرگانی گفت: مدل‌های ارزیابی شایستگی متناسب با سطوح مدیریتی و تخصص‌های متفاوت بصورت جداگانه توسط مرکز مطالعات تهیه شده و در اختیار بهره‌برداران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا