شورای شهر

وزیر بهداشت به قولش برای حل کردن پرونده خون‌های آلوده عمل نکرده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی صابری در جریان یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال بانوان کشورمان،‌اظهار داشت: این موضوع از چند جهت قابل اهمیت است و مهم این است که تیم فوتسال بانوان کشورمان با حجاب در این مسابقات حضور داشتند و توانستند به مقام نخست دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است مشاوری برای شهردار تهران برای رسیدن به شهر دسترس‌پذیر اضافه شود، گفت: خوشبختانه آخرین مراحل این طرح در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان ماه این اتفاق بیفتد.

صابری با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران در خصوص باغ گل نابینایان خاطر نشان کرد: این مصوبه‌ خوبی است که از سوی شهرداری اجرا شده است و قابل دفاع است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ادامه با انتقاد از وزیر بهداشت مبنی بر وعده وی جهت پیگیری پرونده خون‌های آلوده خاطر نشان کرد: متأسفانه علیرغم این وعده‌ها نه شرایط بهتر شده بلکه بدتر از گذشته هم شده است.

صابری تأکید کرد: از نهادهای مختلف بر ما فشار می‌آورند و اگر از نظر دوستان ما بر وزارت بهداشت مشکل بنده هستم، بنده از وکالت این پرونده استعفا می‌دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا