مدیریت شهری

راه‌اندازی آزمایشی خط ویژه مطهری – بهشتی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط اتوبوس خیابان مطهری به بهشتی، گفت: این به دلیل اختلاف‌نظراتی که میان شورا و شهرداری بود، احداث این خط مدتی متوقف شد اما در حال حاضر قرار است به صورت آزمایشی اجرایی شود.

وی ادامه داد: دو کمیسیون عمران و شهرسازی با معاونت حمل و نقل و ترافیک جلساتی داشتند و هزینه و فایده این خط را بررسی کردند. برخی از اعضای شورا معتقد بودند این خط به دلیل تقاطع‌هایی که وجود دارد، مقرون به صرفه نیست و پس از برگزاری چندین جلسه، قرار شد با اصلاحاتی این خط به طور آزمایشی راه‌اندازی شود.

شاکری با بیان اینکه زیرساخت‌های احداث این خط انجام شده است، گفت: به نظر می‌آید با ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان، احتمالاً راه‌اندازی آزمایشی آن آغاز شود اما اگر این خط نتواند اهداف اولیه را برآورده کند، جمع‌آوری خواهد شد.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص مشروط شدن حسابرسی یکی از شرکتهای وابسته به شهرداری  نیز گفت: ۱۴ موضوع بود که از سوی حسابرس مطرح شده و قرار است فرصتی به شهرداری داده شود تا اطلاعات جدیدی در خصوص این موضوعات به شورا ارائه کند. در صورت ناکافی بودن اسناد و اطلاعات، گزارش حسابرسی به دستگاه‌های ذیصلاح ارسال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا