اجتماعی و فرهنگی

ممنوعیت تردد تریلر در محور هراز و چالوس/ محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌های برون‌شهری را به شرح ذیل اعلام کرد:‌

۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۰ مرداد تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۳ مرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ الی ۲۴ سه‌شنبه ۲۰ مرداد از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

۴- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ جمعه ۲۳ مرداد تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۴ مرداد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام پلیس راه از ساعت ۱۷:۳۰ جمعه ۲۳ مرداد الی ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۴ مرداد از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

۵- تردد کلیه تریلرها در محور هراز ممنوع است.

۶- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱ و ۲۳ مرداد از محور هراز ممنوع است.

۷- تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه ۲۰، ر۲۱ و ۲۳ مرداد از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

۸- تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه ۲۳ مرداد از اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا