شورای شهر

راه‌اندازی مراکز کاهش آسیب در مناطق جنوبی تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فاطمه دانشور با اشاره به بازدیدهای هفتگی خود از مراکز ارائه خدمات به کودکان کار و خیابانی و همچنین زنان آسیب‌دیده اظهار داشت: متأسفانه تعداد این مراکز پاسخگوی نیاز افراد اشاره‌شده نیست.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار شورای چهارم رایزنی‌هایی با مسئولان شهرداری در مناطق مختلف و همچنین سازمان بهزیستی صورت گرفت تا تمهیداتی در نظر گرفته شود تا خدمات بهتری به کودکان کار و خیابانی و زنان آسیب‌دیده انجام گیرد.

دانشور گفت:‌علی‌رغم گذشته ۲ سال از فعالیّت شورای چهارم اما شرایط خدمات به افراد مدنظر مطلوب نبوده و امیدواری در باقی‌مانده از عمر شورای چهارم تمهیداتی برای ارائه خدمات به این افراد در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران اضافه کرد: متأسفانه تعداد زنان کارتن‌خواب در مناطق جنوبی شهر تهران رو به افزایش است و چنانچه تمهیداتی برای کاهش این پدیده درنظر گرفته نشود، درآینده با مشکل جدّی‌تری در شهر تهران روبه‌رو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: سازمان‌هایی از جمله سازمان بهزیستی و همچنین NGOهای مختلف می‌توانند در امر کاهش تعداد آسیب‌دیدگان مؤثر باشند که امیدواریم در این زمینه شاهد اقدامات وسیع‌تری از سوی این سازمان‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا