ورزشی

گودرزی: والیبال ایران درسطح اول جهان است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پس از باخت تیم ملی به لهستان اظهار کرد:‌ جو تماشاگران در سالن بسیار عالی بود و من جو سالن را در حد اعلی و بسیار بالا دیدم. بازیکنان ایران هم تلاش خود را کردند و از جان مایه گذاشتند، اما بازی دو سر دارد ما یک شب بردیم و یک شب هم باختیم طبیعی است.

وی افزود: لهستان تیم قهرمان دنیاست و سال های سال در اوج بوده و در سطح اول جهان بازی کرده این که ما در یک بازی پیروز شدیم و در یک بازی باختیم ماهیت ورزش است که اتفاق می افتد.

دکتر گودرزی خاطرنشان کرد: من از همه مردم که از تیم ملی والیبال حمایت کردند تشکر می کنم به خاطر این مایه‌ای که گذاشتند، اما باید بپذیریم که تیم حریف از ما قوی تر بود، اما در مجموع به نظر من با تیم لهستان و تیم های طراز اول دنیا مثل آمریکا و روسیه هم سطح هستیم.

گودرزی درباره تشویق تیم ملی والیبال ایران پس از باخت از سوی هواداران حاضر در سالن خاطرنشان کرد: طبیعی است مردم ما در برد و باخت همراه تیم ملی هستند. همین حمایت‌ها کمک می‌کند که تیم ملی والیبال در اوج بماند. دولت هم حمایت مالی و معنوی کرده است و مجددا هم از تیم ملی حمایت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا