سیاسی

استیضاح فانی سیاسی و جناحی نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش که چهارشنبه هفته پیش‌رو انجام می‌شود استیضاحی از جنس خاص و مطالبات فرهنگیان است تا دولت بتواند به جای آقای فانی یک وزیر کاردان، شایسته و کاربلد را معرفی کند.

وی افزود: یک وزیر توانمند می‌تواند به مانند وزیر بهداشت و درمان که در چرخه این وزارتخانه تحولی جدی به وجود آورد در نظام تعلیم و تربیت نیز تغییر و تحول اساسی و بنیادین را به وجود آورد، به شرط آنکه وزیر معرفی شده به مجلس با تجربه، کاردان و از دل مجموعه آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که این استیضاح را سیاسی، جناحی و یا رفتار خصومت‌بار مجلس با دولت می‌دانند، گفت: باید اذعان کنیم که این استیضاح بر اساس مطالبه فراگیر معلمان انجام می‌شود و قطعا با رای بالا استیضاح وزیر آموزش و پرورش رای می‌آورد و در بهترین شرایط باید دولت گزینه خود را هر چه سریع‌تر اعلام کند تا آغاز سال تحصیلی جدید وزیر شایسته و توانمند آموزش و پرورش انتخاب شده و مسئولیت را بر عهده بگیرد.

برومند تصریح کرد: تنها مشکل معلمان مشکل معیشتی آنها نیست بلکه معلمان ما امروز با نوعی بی‌توجهی و اهمال به جایگاه و منزلت اجتماعی‌شان روبه‌رو هستند که ضروری است در احیای این جایگاه تلاش و جدیت فراگیری انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا