شورای شهر

انتقاد دنیامالی از رفتار پر خطر موتورسیکلت ها/چرا پلیس برخورد نمی کند؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد دنیا مالی در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران باید تمامی دستگاه‌ها همراهی کنند.

وی افزود: برگزاری یک نمایشگاه در شهر موجب می‌شود که ترافیک افزایش یابد و پلیس وظیفه دارد نسبت به این موضوع توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشد؛ البته در طرح زوج و فرد و دیگر طرح‌ها اهتمام جدی پلیس را ندیده‌ایم.

دنیامالی بیان داشت: موتورسواران در سطح شهر رفتارهای پرخطری را انجام می‌دهند که تعدادی از شهروندان جان خود را به علت رفتارهای پرخطر از دست داده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را قبول نداریم و مشکلی را از ترافیک حل نمی‌کند.

دنیامالی درباره شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری افزود: شماره این موتورسیکلت‌ها براساس مصوبه دولت متوقف شده است ولی این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

وی یادآور شد: باید به آموزش‌های رانندگی عمق بخشیده شود تا در هنگام ترافیک رفتار درستی را داشته باشیم و رفتار ترافیکی در حال حاضر باید اصلاح شود و پلیس در این خصوص برنامه‌های خود را  ارائه دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان ضمن قدردانی از زحمات پلیس راهور اظهار داشت: در زمستان با توجه به کوتاه بودن روز شاهد افزایش ترافیک‌های طولانی هستیم وباید اقدامات لازم صورت گیرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا