اجتماعی و فرهنگی

کشف ۹۳ درصد پرونده‌های پلیس فتا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه افتتاح ساختمان جدید پلیس فتا با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در سالروز با سعادت حضرت زینب (س) و در چهارمین سال تاسیس پلیس فتا ساختمان جدید این پلیس افتتاح شد. نبودن این پلیس می‌توانست خیلی خسارت‌ها به بار بیاورد.

وی افزود: کشف ۹۳ درصد از پرونده‌هایی که در پلیس فتا باز شده است یک دستاورد بی‌نظیر این پلیس محسوب می‌شود و نماینده اینترپل در زمینه سایبری به آن اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه تصور همه از اشراف اطلاعاتی نقض حریم خصوصی مردم است،‌گفت: اشراف اطلاعاتی ناجا حفاظت از داشته‌های مردم و برای جلوگیری از اقدامات تبهکاران و قاچاقچیان است که مفهوم آن در کنترل قرار دادن مردم نیست.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مقدار از این پرونده‌ها به نفع مردم بوده است،‌ گفت: بالای ۹۰ درصد پرونده‌های ما مربوط به کلاهبرداری بوده که یا مالی و یا با هدف مالی صورت می‌گرفته به عنوان مثال عکس‌های شخصی مردم را با نیت باج‌خواهی سرقت می‌کردند که قریب اتفاق این پرونده‌ها به نفع مردم بوده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر خروج چمدان‌های ارز از فرودگاه که یکی از آنها گرفته شده است، گفت: ما در جریان این پرونده نیستیم و موضوع به پلیس فرودگاه مربوط نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا