اجتماعی و فرهنگی

نجات ۶۳۵ حادثه دیده از مرگ توسط امدادگران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پیرحسین کولیوند در حاشیه افتتاح بخش اورژانس بیمارستان غیاثی و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حوادث رخ داده در کشور از ۳۰ آذر تا ۶ دی، گفت: در مجموع ۳۱۹ مورد از این حوادث جاده‌ای،۴۴ مورد شهری، ۲۴ مورد برف و کولاک، ۱۷ مورد کوهستان و ۱۵۳ مورد مربوط به خدمات حضوری و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با بیان اینکه ۶۰۷ مورد حادثه هفته گذشته به‌وقوع پیوسته است گفت: در مجموع ۴ هزار و ۱۹۰ نفر از هموطنان دچار حادثه شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: در این زمینه هزار و ۸۸۲ تن در برف و کولاک، هزار و ۵۳۵ نفر در جاده، ۹۱ نفر در شهرها و بقیه در سایر موارد حادثه دیده‌اند و به ۳۹۸ نفر هم خدمات حضوری ارائه شده است.

وی مجموع افراد اسکان داده شده را ۲۵۲ تن عنوان کرد و گفت: مجموع آسیب‌دیدگان ۴ هزار و ۱۴۳ نفر بوده‌اند که هزار و ۸۸۲ نفر در برف و کولاک، یک هزار ۴۹۳ نفر در جاده، ۸۷ نفر در شهرها، ۲۱ نفر در کوهستان و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

کولیوند گفت: در حوادث هفته اخیر در مجموع ۶۳۵ نفر نجات یافتند که ۳۶۵ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۲۷۰ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا