اجتماعی و فرهنگی

اعمال محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز، اظهار داشت: با توجه به تصمیم دیروز کمیته اضطرار آلودگی، مأموران راهنمایی و رانندگی فاتب خارج از محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک مستقر شده‌اند تا بتوانند در رابطه با اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه فقط مدارس ابتدایی تعطیل شده و  سایر مدارس به دلیل برگزاری آزمون فعال هستند به کلیه همکارانمان در پلیس راهور تأکید کرده‌ایم که با سرویس‌های مدارس همکاری لازم را داشته باشند و اعمال قانون برای این دسته از خودروها صورت نگیرد.

سرهنگ عابدی با اشاره به اجرای این طرح، گفت: همکاری خوب مردم را در نقاط مختلف سطح شهر تهران شاهدیم و هم اکنون ترافیک روان در کلیه بزرگراه‌ها و معابر درون‌شهری تهران حکمفرماست.

این مقام ارشد راهور فاتب در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر استمرار این طرح خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد امروز تا ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود؛ اما اجرای این طرح در روزهای آتی بستگی به نظر کمیته اضطرار آلودگی دارد.

وی نوع برخورد پلیس با خودروهایی را که دارای پلاک فرد بوده و هیچ گونه مجوزی برای تردد نداشته باشند را اعمال قانون اعلام کرد و گفت: این دسته از خودروها جریمه ۲۰ هزار تومانی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا