مدیریت شهری

توزیع ده هزار سبد کالای پروتئین میان بازنشستگان شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین، مدیر عامل سازمان بازنشستگی از آغاز توزیع سبد کالای پروتئین میان ده هزار بازنشسته شهرداری تهران خبر داد.

مصطفی منتظرالمهدی، با اعلام این خبر، اظهارداشت: توزیع چهارمین مرحله سبد کالا در سال ۹۴، شامل اقلام پروئینی (گوشت قرمز و سفید)، به در منزل تمام بازنشستگان و موظفین ساکن کلانشهر تهران و شهرستانهای اطراف از امروز آغاز شد.

منتظر المهدی ادامه داد: از ابتدای سال جاری سه سبد کالا، شامل دو سبد پروتئین و یک سبد خواروبار، میان بازنشستگان توزیع شده است و علاوه بر توزیع چهارمین سبد کالا، تا پایان سال جاری دو سبد کالای دیگر به درب منزل بازنشستگان ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب در سال ۹۴، شش مرحله سبد کالا میان بازنشستگان توزیع خواهد شد که امیدورایم با این اقدام، سبد غذایی خانواده‌های بازنشستگان را پربارتر و موجبات رضایت آنان را فراهم کنیم.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اشاره به حجم قابل توجه مواد ارائه شده به بازنشستگان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تلاش کردیم به گونه‌ای عمل شود تا مواد غذایی ارائه شده به بازنشستگان به لحاظ کمیت و کیفیت با کاهش یا افتی مواجه نشود و بر این اساس از معتبرترین برندهای مواد غذایی برای این کار استفاده شده است.

وی در ادامه به بهره مندی از نظر کارشناسان تغذیه در نوع اقلام سبد کالا تاکید کرد و افزود: علاوه بر بهره مندی از نظر کارشناسان تغذیه، از بازنشستگان نیز نظر سنجی درباره اقلام مورد نیاز در سبد غذایی به عمل می‌آیند و از برآیند نظر آنان اقلام سبد کالا مشخص می‌شود.

منتظرالمهدی همچنین در خصوص نحوه توزیع سبد کالا گفت: ارسال سبد کالا همانند دوره‌های گذشته با هماهنگی قبلی با بازنشسته و موظف صورت گرفته و به در منازل آنان ارسال خواهد شد. 

به گفته مدیر عامل سازمان بازنشستگی، بازنشستگانی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، معادل ریالی سبد کالا با پرداخت اولین حقوق، به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی در پایان از بازنشستگان شهرداری تهران خواست با ارسال پیامک به سامانه پیامکی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به شماره ۱۰۰۰۱۴۰۰۸، نظرات خود را در خصوص اقلام و نحوه توزیع آن بیان کنند تا ازاین نظرات برای دوره‌های آتی به بهترین شکل ممکن بهره برداری و مشکلات احتمالی مرتفع شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا