ورزشی

گودرزی یکبار هم به سالن وزنه برداری نیامد/کار آقایان با ما تمام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهداد سلیمی اظهار داشت: پس از اینکه از بازی‌های آسیایی برگشتم در حالی‌که خوب ریکاوری نشده بودم از طرف فدراسیون مجبور شدم در مسابقات لیگ شرکت کنم. حضور در مسابقات لیگ باعث شد هم بدونم به افت بازگشته و هم در اصفهان یک سرماخوردگی برایم به وجود بیاید که همین موضوع باعث شد تا در روند کاری‌ام در مسابقات جهانی اختلال ایجاد شده و اصلا برای این رقابت‌ها آماده نباشم و اگر مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نبود، مطمئنا با این میزان آمادگی در آن شرکت نمی‌کردم وبه خاطر اهمیت مسابقات مجبور شدم تا در آن شرکت کنم.

وی در مورد ادامه داد: برای بازی‌های آسیایی آقای کیومرث هاشمی یک قولی به من داد که پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی و هنگام آماده سازی برای مسابقات جهانی، این قول ۱۸۰ درجه برگشت و گفتند که ما نمی‌توانیم این قول را عملی کنیم، هرچند که خواسته من بسیار کوچک بود. این موضوع روی روحیه من و سایر ملی‌پوشان تأثیر گذاشت.

سلیمی یادآور شد: پس از بازی‌های آسیایی وزیر و معاون وی اصلا به ما سر نزدند و شرایط طوری شد که فکر کردیم که بعد از بازی‌های آسیایی کار مسئولان ورزش با وزنه‌برداری تمام شده و دیگر برایشان این رشته ورزشی اهمیتی ندارد و خیلی تنها به مسابقات جهانی اعزام شدیم و از هر لحاظی که فکرش را بکنید چه روحی و چه مالی برای مسابقات جهانی از سوی مسئولان حمایت نشدیم. برخوردهای پس از بازی های آسیایی باعث تضعیف روحیه ملی‌پوشان شد و ما با روحیه‌ای ضعیف راهی قهرمانی جهان ۲۰۱۴ قزاقستان شدیم.

نایب قهرمان فوق سنگین جهان در مورد تفاوت کادرفنی قبلی تیم ملی و کادرفعلی گفت: اگر مبنای مقایسه کیلو باشد، از این نظر در زمان کادر جدید پیشرفت خوبی داشتیم. من در بازی‌های آسیایی و کیانوش رستمی در قهرمانی جهان نسبت به رکوردهای خودمان در سال‌های گذشته بهتر بودیم. به نظر من کمی در مسابقات اخیر بدشانس بودیم و چون مجبور شدیم فشار تمرینات را بیشتر کنیم، مصدومان تیم ملی بیشتر شدند.

سلیمی تصریح کرد: نمی‌خواهم کادرفنی قبلی را با فعلی مقایسه کنم. هم کوروش باقری برای ما دو سه سال زحمت کشید و نباید آن را نادیده گرفت و هم کادر جدید. اما ما امسال بیشتر بدشانس بودیم.

وی تصریح کرد: ارادت ویژه ای به وزیر ورزش دارم و فقط حرف دلم را می‌زنم. دلم گرفته و دوست دارم مردم حرف دل من را گوش کنند. در طول این یک سالی که گودرزی وزیر ورزش شده تغییر و تحولات خوبی در ورزش رخ داده اما انتظار داشتیم در این مدت یک بار هم به ما سر بزند. او در این مدت ۵ بار به خانه کشتی رفته و نشست‌هایی را با کشتی‌گیران برگزار کرد اما حتی یک بار هم به سراغ سالن وزنه‌برداری نیامدند. انتظار ما این است که به وزنه‌برداری هم اهمیت بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا