اجتماعی و فرهنگی

دستگیری ساقی محله نیاوران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرگرد مافی در این‌باره گفت: مدتی قبل با شکایت تعدادی از شهروندان محله نیاوران در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و آنان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که این فرد با پرسه‌زنی در این محدوده اقدام به توزیع مواد مخدر به ویژه میان جوانان می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، ادامه داد:  در همین رابطه پرونده‌ای تشکیل و تیم های عملیاتی کلانتری با همکاری گشت های مستقر در محل به بررسی پرداختند تا اینکه سرانجام ماموران کلانتری موفق به شناسایی متهم شده و او را در حالی که سعی داشت با پرسه زنی  به توزیع مواد مخدر بپردازد، تحت تعقیب قرار داده و در یک موقعیت مناسب دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مافی با بیان اینکه متهم در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت، گفت:‌ متهم در بازجویی‌های اولیه به توزیع مواد مخدر در محله مذکور اعتراف کرد و در بازجویی‌هایی بعدی نیز به ارتکاب چندین جرم دیگر معترف شد.

به گفته رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران در بازرسی از وسایل متهم نیز ۳۶۰ گرم مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم افزود:‌ متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم با دستور قضایی به پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا