ورزشی

جلالی: بازیکنان امید همچنان غایب هستند

به گزارش شورا‌آنلاین، از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران پیکان میزبان استقلال خوزستان است. مجید جلالی در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: پیش از شروع مسابقه‌ها وقت زیادی را برای سه بازی دشوارمان در هفته‌های آغازین لیگ اختصاص دادیم و تلاش کردیم امور دفاعی را تقویت کنیم. در سه بازی اول موفق بودیم اما از این به بعد نیازمند هماهنگی‌های بیشتر در خط حمله هستیم. در این هفته با جلسات تئوری و عملی تا حد زیادی به کسب این آمادگی در خط حمله کمک کردیم. امیدواریم از این حیث به موفقیت برسیم. کاملا به بازیکنان تیمم اعتماد دارم.

وی افزود: حریفی که داریم محترم است. سعی می‌کنیم که بازی موفقی مقابل این تیم انجام دهیم. زمان زیادی از لیگ نگذشته و در سه بازی اول در حوزه‌ای که تمرین و کار کرده بودیم، عملکرد خوبی داشتیم و مشکل ما فقط دو بازی آخر و همین طور دیدار برابر پدیده بود. ما برای بازی ایده‌های بهتری برای بخش حمله‌مان داریم و تلاش می‌کنیم تمرین‌های خوب و زودبازده انجام دهیم تا خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

وی در پایان درباره بازیکنان تیمش در تیم ملی امید هم گفت: از چهار بازیکنی که در تیم ملی امید داشتیم فقط یک بازیکن به نام روستایی به جمع ما اضافه شده و سایر بازیکنان هنوز به جمع ما اضافه نشده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا