ورزشی

می توانم به تیم ملی برگردم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وحید طالب‌لو در خصوص بازی‌ روز گذشته مقابل پرسپولیس و حذف راه‌آهن از ادامه مسابقات جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود. در جریان مسابقه شرایط بهتری داشتیم و اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم اما ما روی حادثه گل خوردیم و در ضربات پنالتی هم همه چیز بستگی به قسمت دارد و همه می‌دانند که وقتی کار به پنالتی می‌کشد شرایط خاص می‌شود.

وی افزود: شاید چیزی که برای من اتفاق افتاده این است که چون در چند بازی پنالتی گرفتم توقعات از من زیاد شده و همه توقع دارند که همه پنالتی‌ها را بگیرم و این مسئله روی من فشار زیادی را وارد می‌کند. روز گذشته هم فشار زیادی روی من بود. به نظر شرایط خودم خوب بود. انگیزه زیادی هم داشتم اما وقتی تیم پنالتی از دست می‌دهد کار سخت می‌شود ولی تمام تلاشم را کردم. فکر می‌کنم قسمت من نبود و این پیروزی روزی هواداران پرسپولیس و این تیم بود.

طالب‌لو در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند چون سوشا مکانی پنالتی‌اش را گل کرد این تیم روحیه گرفت تصریح کرد: به هر حال گل زدن یک دروازه‌بان در ضربه پنالتی از لحاظ روحی روانی می‌تواند کمک‌حال باشد اما این مسئله ریسک است. کلا ضربات پنالتی بستگی به ریسک کردن دارد و باز هم می‌گویم این پیروزی قسمت تیم پرسپولیس بود.

وی در پاسخ به این سوال که خودت دوست نداشتی پنالتی بزنی گفت: دوست داشتم پنالتی بزنم اما با توجه به اینکه تیمم در ضربات پنالتی عقب افتاده بود تمام تمرکزم به این بود که پنالتی‌ها را بگیرم به همین دلیل به پنالتی زدن چندان فکر نکردم.

وحید طالب‌لو در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در یکی از عکس‌ها مشاهده کرده که ظاهرا محمد نوری با دست به وی گل زده است گفت: در عکسی که من دیدم ظاهرا محمد نوری دستش به توپ خورده است. وقتی بازی‌ها پخش نمی‌شود این مسئله به ضرر همه است. به نظر من پخش نشدن این بازی‌ها هم به ضرر صدا و سیماست هم فوتبال و هوادارانش. این مسئله خیلی زیاد در حال طولانی شدن است و فکر می‌کنم عده‌ای این موضوع را سرسری گرفته‌اند. باید هرچه زودتر تکلیف پخش بازی‌ها روشن شود. همه جای دنیا پیشرفت می‌کنند اما ما حتی نمی‌توانیم فیلم بازی‌های خود را داشته باشیم تا آن را آنالیز کنیم. ما به جای پیشرفت پسرفت می‌کنیم. باشگاه‌های بزرگ دنیا از تک تک بازیکنان خود فیلمبرداری می‌کنند تا نقاط ضعف و قوع آنالیز شود اما ما نمی‌توانیم بازی‌هایمان را پخش کنیم.

دروازه‌بان راه‌آهن در مورد اینکه بعد از بازی‌های روز گذشته اکثر بازیکنان پرسپولیس مدعی شده بودند که توپ و میدان دست آنها بوده و راه‌آهن کار خاصی انجام نداده اظهار داشت: وقتی بازی‌ها پخش نمی‌شود همه می‌توانند ادعا کنند ولی واقعیت این بود که مالکیت توپ و میدان دست ما بود. حتی در وقت‌های تلف‌شده هم بازی دست ما بود و پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت و حتی ما می‌توانستیم به گل هم برسیم. من روز گذشته هم گفتم دو تیم شانس برنده شدن داشتند.

طالب‌لو در پایان در خصوص جایگاهش در راه‌آهن و اینکه روز گذشته مربیان تیم ملی بازی او را زیرنظر داشتند گفت: از این قضیه خوشحالم چرا که این کمترین مزد زحماتم در چند سال اخیر بعد از آسیب‌دیدگی‌ام است. من بعد از مصدومیتم خیلی بیشتر و بهتر تمرین کردم و تمرکزم هم بیشتر شده است. پیش از این آنطور که باید و شاید بازی به من نمی‌رسید و اعتمادی به من نشد اما استیلی به من چند بازی‌است که اعتماد کرده که از او ممنون هستم و من هم در حال تلاشم و تمام سعی‌ام را برای راه‌آهن گذاشته‌ام. من از ابتدا هم گفتم هدفم برگشتن به تیم ملی است چون این پتانسیل را دارم که به تیم ملی کمک کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا