مدیریت شهری

شهرداری منطقه ۱۳ به استقبال فصل بارش رفت

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه به همراه  تیم مدیریتی اجرایی منطقه ۱۳  ضمن بازدید میدانی از معابر و شناسایی نقاط آبگیر روند رفع معضل آبگرفتگی را به لحاظ فنی و عمرانی ، ترافیکی و خدمات شهری  رصد و به مرتفع شدن نقاط باقی مانده به لحاظ آبگرفتگی با زمان بندی معلوم و در اسرع وقت تاکید کرد.

وی با اشاره به رفع نواقص عمرانی و بهسازی نقاط آبگیر گفت : با شناسایی نقاط  آبگیر در نواحی چهارگانه ، ترمیم روکش آسفالت، اصلاح شیب و بهسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی  در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها و کانال های اصلی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر و منظم در حال اجراست تصریح کرد : منطقه دارای کانال و مسیل های متعددی است که به صورت مرتب لایروبی می شوند تا شاهد تجمع ضایعات و زباله های شهری در این مسیرهای مهم شهری نشویم.

رحمان زاده به آماده باش نیروهای اجرایی ادارات خدمات شهری مسیل ها و قنوات منطقه در زمان وقوع بارندگی در نقاط حساس اشاره کرد و یادآور شد : با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ ، شهروندان می توانند نظرات و نقطه نظرات خود را اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا