شورای شهر

انتقاد الویری از دولت درباره پرداخت نشدن مطالبات شهرداری تهران

به گزارش شورا‌آنلاین، مرتضی الویری در جریان بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: حدود یک ماه قبل از اعضای شورای شهر با حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان ملاقاتی داشتند و در آن جلسه به موضوع بدهی‌های دولت به شهرداری تهران اشاره شد. 

وی تصریح کرد: در همان جلسه آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قول دادند که یارانه مترو و اتوبوس را طی یک بازه زمانی یک هفته ای به شهرداری تهران پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون و برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم عملیاتی شدن وعده دولت در این زمینه تصریح کرد: با گذشت یک ماه از آن جلسه هنوز ریالی در این زمینه به شهرداری تهران داده نشده است.

الویری اظهار امیدواری کرد: دولت به وعده خود در این بخش عمل کند و مطالبات شهرداری تهران را پرداخت کند. 

در ادامه جلسه احمد مسجدجامعی دیگر عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از اعضای شورای شهر تهران و مسئولان در بخش‌های مختلف جهت حضور در طرح کتاب‌گردی در پنجشنبه هفته گذشته اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی از سوی هموطنان در سراسر کشور قرار گرفته است. 

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ضمن تاکید بر تذکر مرتضی الویری به دولت تصریح کرد: بنده نیز تذکر را به دولت دارم چرا که در جلسه مشترک آقای نوبخت قول دادند که یارانه بلیط مترو و اتوبوس را طی بازه زمانی یک‌هفته‌ای پرداخت کند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته از معاونت مربوطه در شهرداری تهران، هنوز این امر محقق نشده است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر ساختار سازمانی شهرداری تهران و دستور شهردار تهران در این زمینه گفت: اقدام خوبی از سوی شهردار تهران صورت گرفته است که جای تشکر دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا