اجتماعی و فرهنگی

ساماندهی و بروز رسانی پرتال کارت رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در راستای ارائه بهینه خدمات به بازنشستگان گرانقدرشهرداری تهران پرتال اطلاع رسانی سهمیه کارت رفاهی را ساماندهی و بروز رسانی کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، خان بیگی، مدیر املاک و پروژه های عمرانی سازمان بازنشستگی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق، شفاف وآنلاین از وضعیت سهمیه های کارت های رفاهی بازنشستگان محترم شهرداری تهران از جمله اقدامات اصولی و موثرسازمان بازنشستگی است، گفت: فرآیند ساماندهی و بروز رسانی پرتال کارت رفاهی به صورت مطلوب انجام شده است و بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سایت گزارش وضعیت سهمیه کارت رفاهی خود را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: بازنشستگان و موظفین معزز شهرداری تهران با مراجعه به پرتال کارت رفاهی به آدرس www.refahkart.com از جزئیات کارت رفاهی خود مطلع شوند.

به گفته خان بیگی ساختار مناسب، طراحی و دسترسی آسان به مطالب از خصوصیاتی است که سهولت بهره مندی از این پرتال را برای بازنشستگان شهرداری تهران فراهم می کند.

مدیر املاک و پروژه های عمرانی افزود: از مهم ترین ویژگی های این پرتال می توان به امکان اطلاع از سهمیه مانده و استفاده شده کارت رفاهی، محل و تاریخ استفاده از سهمیه، تغییر رمزکارت رفاهی، نمایش درصد تخفیف مراکز رفاهی- پذیرایی و آخرین اخبار مراکز گردشگری و رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا