هلن به بخش بین الملل جشنواره فجر وارد می شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینعلی اکبر ثقفی کارگردان «هلن» با اشاره به انجام آخرین مراحل فنی این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی «هلن» آخرین مراحل فنی خود مانند میکس و اصلاح رنگ را از سر می گذراند و ساخت موسیقی هم به آهنگسازی آریا عظیمی نژاد به تازگی به پایان رسیده است.

وی با اعلام اینکه در نظر دارد شرایط حضور این فیلم در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر را فراهم کند، بیان کرد: فکر می کنم «هلن» یک فیلم استاندارد است و قابلیت حضور در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر را دارد و به خوبی می تواند سینمای ایران را در این بخش نمایندگی کند. این فیلم هم از جهت ساختار و هم از لحاظ محتوا ویژگی های منحصر به فردی دارد و اثری امیدبخش است.

ثقفی در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم «هلن» را به بخش ملی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرده بود، گفت: بله فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارائه کرده بودم اما مانند برخی دیگر از آثار گرفتار سلیقه هیات انتخاب شد. اتفاقا در طول برگزاری این رویداد سینمایی فیلم های پذیرفته شده در بخش های مختلف را دیدم و متوجه شدم فیلم «هلن» چیزی کم از آثار پذیرفته شده ندارد ولی به دلیل بالا بودن رقابت این فیلم از حضور در بخش ملی جشنواره فیلم فجر باز ماند.

این کارگردان متذکر شد: جا ماندن از حضور در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی اتفاق افتاد که به راحتی می توانستیم در بین آثار این بخش حضور داشته باشیم منتها نمی توانستیم و نمی خواستیم در رای هیات انتخاب تاثیری بگذاریم در نتیجه به سلیقه آنها احترام گذاشتیم. با این اوصاف ترجیح می دهم این فیلم در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

این تهیه کننده سینما در پایان درباره تازه ترین فعالیت خود در عرصه تولید گفت: امیرحسین ثقفی مشغول نگارش فیلمنامه «روسیه» است و تولید را برای سال آینده آغاز خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا