مدیریت شهری

اصلاح ترافیکی خیابانهای اطراف تونل امیر کبیر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت الله بهروز با بیان اینکه برای افزایش ترددها در تونل امیرکبیر نیاز به یک گردش کامل ترافیکی بود، افزود: این تغییر مسیرها ممکن بود برای اهالی محل دشواری هایی ایجاد کند بنابراین منتظر ماندیم تا اصلاحات ترافیکی که برای منطقه بازار پیش بینی شده به انجام برسد تا حجم ترددها در این محدوده را رصد و بعد تصمیم گیری کنیم اما تا دو ماه آینده برنامه هایی برای افزایش تردد در تونل امیر کبیر اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص پیشنهاد بازگشت پیاده راه ۱۷ شهریور به وضعیت سابق از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران، گفت: طرحی برای بازگشت این خیابان به حالت اولیه در شهرداری وجود ندارد.

بهروز در خصوص استقبال کم دانشجویان از کارت بلیتهای اعتباری مترو، گفت: شیوه تردد دانشجویان در حال حاضر با الگوهایی که ما گمان می کردیم، متفاوت است و زمان می برد که اگر چنین طرحهایی از سوی مدیریت شهری ارائه شد برای استفاده از آن سقف ایجاد شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاخیر در ثبت نام کارت بلیتهای دانشجویی دلیل عدم استقبال نبود، گفت: آنقدرها که حدس زده می شد دانشجویان از این شبکه حمل و نقلی استفاده نمی کنند و نمی توان گفت این تاخیر تاثیر چندانی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا