شورای شهر

واکنش جدید محسن هاشمی به تعدیل نیرو در شهرداری: پرسنل نگران نباشند!

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی گفت: شهرداری تهران ۸۰ هزار نفر پرسنل دارد و در مجموعه‌ای با این تعداد پرسنل، بدون شک در پایان هر سال عده‌ای بازنشسته شده و یا خود از حضور در مجموعه صرف نظر می‌کنند. 

وی افزود: بحث تعدیل و یا اخراج پرسنل شهرداری تهران مطرح نیست و تاکید ما این است که پرسنل در این رابطه نگرانی نداشته باشند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حواشی اخیر مطرح شده پیرامون تعدیل ۴ درصد از نیرو‌های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عده‌ای تلاششان این بود که موضوع را وارونه نشان داده و در راستای تضعیف شورای شهر و شهرداری برآیند به همین خاطر در رابطه با موضوع بازنشسته شدن و یا استعفای تعدادی از نیرو‌ها که در مجموع ۴ درصد پرسنل را شامل می‌شوند حاشیه‌هایی را مطرح کردند. 

هاشمی ادامه داد: تاکید ما این است که پرسنل شهرداری تهران نگرانی بابت امنیت شغلی خود نداشته باشند و قرار نیست تعدیلی به شیوه‌ای که در برخی از رسانه‌ها مطرح شد در کار باشد. 

وی در رابطه با مطالبات شهرداری تهران از دولت در بخش توسعه خطوط مترو تصریح کرد: طی سال‌های اخیر دولت سهم خود از محل توسعه خطوط مترو را پرداخت نکرده به همین خاطر به اجبار شهرداری مجبور به پرداخت سهم دولت شده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تعاملات خوبی با مسئولان دولت صورت گرفته و امیدوار هستیم بتوانیم مطالبات شهرداری از دولت در حوزه مترو را وصول کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا