اجتماعی و فرهنگی

قتل مرموز صبحگاهی در شهرک آتی ساز

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ساعت ۶ صبح شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه امسال فریادهای کمک کمک زنی در طبقه ۱۳ برج  A3 کافی بود تا اهالی ساختمان به وارد آپارتمان شده و با جسد غرق خون مرد ۴۵ ساله روبرو شوند.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری ۱۳۵ شهرک غرب با حضور در این برج در خیابان عامری بازپرس ویژه قتل را در باخبر کردند و خیلی زود ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران و بازپرس حسین پور در قتلگاه مرد میانسال حاضر شدند.
 
بررسی ها نشان از آن داشت که مقتول با ضربه چاقو روی تختش به قتل رسیده و این در حالی است که زن ومادر زن وی در خانه حضور داشتند.
 
مظنون اول پرونده زن قربانی جنایت هدف تحقیق قرار گرفت و مشخص شد که مقتول پس از طلاق همسرش با این زن جوان ازدواج کرده و مادر زن وی نیز به خاطر بیماری اش در کنار آنها زندگی می کند.
 
در ادامه تحقیقات مشخص شد که شب حادثه یکی ازبستگان مقتول به خانه آنها آمده و پس از صرف شام، مرد آشنا برای خواب به اتاق مرد میانسال رفته که ساعت ۵ صبح، مظنون پرونده با شنیدن صدای در از خواب بیدار شده و زمانیکه وارد اتاق خواب می شود با جسد شوهرش و در حالی که مرد آشنا در اتاق نبوده روبرو می شود.
 
 با دستور بازداشت زن جوان بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تاتحقیقات برای دستگیری مرد آَشنا از سوی ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران صورت گیرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا