اجتماعی و فرهنگی

متلاشی شدن ۱۴۰ باند قاچاق کالا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران در ساری با اشاره به موضوع امنیت عینی و احساس امنیت اظهار کرد:برای جلب رضایت مردم باید هر دو نوع امنیت در کشور برقرار شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق امنیت، رسانه ها همراهی و هماهنگی خوبی داشته‌اند، افزود: برای ایجاد آرامش و امنیت باید با همکاری رسانه ها در جامعه تلاش کنیم.

مومنی به اجرای ۱۰۵ طرح سالم سازی دریا در دو استان گیلان و مازندران در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: با امنیت اخلاقی و بهداشتی که در این طرح ها وجود دارد، مردم می توانند استفاده لازم را از دریا و مواهب طبیعی ببرند.

وی آمار غرق شدگان در دو استان مازندران و گیلان را تاکنون ۵۹ نفر اعلام و تصریح کرد: براساس آمار کاهش ۱۲ درصدی غریق را شاهد هستیم.

مومنی با بیان اینکه همه غرق شدگان در خارج از طرح دریا بوده‌اند، گفت: تاکنون بیش از هزار نفر توسط نیروی انتظامی از غرق شدن نجات پیدا کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برگزاری کنسرت های موسیقی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید قانون را اجرا کند، نیروی انتظامی موظف به اجرای قانون است و موضع درباره کنسرت ها نیز همان است که سخنگوی ناجا اعلام کرده بود.

مومنی در پاسخ به سوالی درباره شرکت های هرمی نیز بیان کرد: شرکت های هرمی هنوز رواج دارد و مقابله های خوبی نیز دراین زمینه صورت گرفته، اما پلیس در هر زمانی فعالیتی از این شرکت ها مشاهده کند، برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در تخلفات اقتصادی مانند قاچاق کالا، قراردادی امضا شده تا از همه ظرفیت های ملی استفاده شود، گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  کالای قاچاق در کشور کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۱ درصد رشد داشته است.

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد: ۱۴۰ باند قاچاق کالا در طی ۴ ماهه امسال در کشور متلاشی شده است. نیروی انتظامی در این زمینه مصمم است و با همه تمهیدات متخلفان را به قانون می‌سپارد، زیرا قاچاق به تولید ملی ضربه زده و افزایش بیکاری را به دنبال دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا