مدیریت شهری

همزمان با ماه مبارک رمضان؛ المان هلال ماه اسماء‌الحسنی در بزرگراه شیخ فضل‌الله جانمایی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به مناسبت ماه مهمانی خدا، المان هلال ماه اسماء‌الحسنی در بزرگراه شیخ فضل‌الله جانمایی و نصب شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به اهمیت فضاسازی شهر در ماه بهار قرآن و ایجاد نشاط معنوی در سطح منطقه گفت: هم زمان با ماه پرخیر و برکت رمضان، اداره زیباسازی المان هلالی شکل با عنوان اسماءالحسنی را در بزرگراه شیخ فضل اله  جانمایی و نصب کرده است. این المان با قابلیت نورپردازی در شب، جلوه خاصی در ساعات بعد از افطار به این محور بزرگراهی داده است.

وی هدف از این اقدام را همخوانی فضای شهر با ماه پر فیض و برکت رمضان، بهبود سیما و منظر شهری برشمرد و ابراز داشت: در تمام طول سال به فراخور مناسبت های موجود فضاسازی محیطی در سطح شهر انجام می شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در ادامه از جانمایی المان های نوروزی در میادین و معابر خبر داد و گفت: با توجه به  تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن  تلاش می شود ضمن حفظ شعار اسلامی و معنوی کردن چهره شهر، نشاط و زیباسازی منظر شهری نیز مورد توجه قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا