شورای شهر

درخواست پیرهادی از روحانی برای پیگیری وعده‌ها درباره پلاسکو

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محسن پیرهادی در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به شرایط پسا پلاسکو اشاره کرده و در ارتباط با رسیدگی به وعده‌های داده شده عنوان کرد: در شورای اسلامی شهر شرایطی دیده شده که بتوانیم در قالب کمیته‌هایی به مسائل صنفی آسیب دیدگان پلاسکو رسیدگی کنیم اما نباید فراموش شود این شورا در حیطه اختیارات خود می‌تواند ورود کند و لذا دستش به اندازه دولت باز نیست. 

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که دولت وام‌هایی را برای اختصاص کسبه پلاسکو در نظر گرفته بود گفت: ما تنها با خواهش و تمنا می‌توانیم وعده‌هایی که از سمت دولت ارائه شده را به سمت تحقق نزدیکتر کنیم و شیوه کارمان نهایتاً اینگونه خواهد بود که مطالبه‌ای برای تحقق وعده‌ها فراهم شود. 

وی افزود: در مسائل صنفی، کسب و کاری، جبران خسارات، بیمه و وعده‌ وعیدهای دیگر دولت باید پاسخ دهد و ما تنها در حد قانونگذار هستیم و نهایتاً می‌توانیم با پیگیری‌های خود ایجاد مطالبه کنیم. 

پیرهادی بار دیگر گفت: در بعد شورای شهر نمی‌توانیم هیچ ضمانت اجرایی برای وعده‌های داده شده در حادثه پلاسکو داشته باشیم، زیرا از توان ما خارج است. اما صمیمانه از رئیس جمهور می‌خواهیم کمیته اجرایی و عملیاتی را برای این کار در نظر بگیرد، تا مردم شاهد این باشند که وعده‌های داده شده بی‌سرانجام نمانده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا