سیاسی

در جلسات منتخبان اصولگرا با لاریجانی چه می گذرد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حمیدرضا فولادگر گفت:‌ تاکنون جمع‌بندی آقای لاریجانی و منتخبان اصولگرا بر تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم است.

وی با بیان اینکه منتخبان اصولگرا به صورت مرتب و در ایام مختلف جلسات خود را با علی لاریجانی برگزار کردند گفت: آخرین جلسه توسط جمعی از منتخبان مجلس دهم بوده که سابقه نمایندگی در ادوار گذشته را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این جلسات منتخبان اصولگرا و مستقلان حضور دارند گفت:‌ این جلسات از اسفندماه شروع شده و به مناسبت های مختلف ادامه پیدا کرده است، جلساتی که بیشتر در آن آقای لاریجانی دیدگاه‌هایش را در مورد مسائل کشور و برنامه‌ها برای مجلس آینده را مطرح می‌کند.

این منتخب اصولگرای مجلس دهم ادامه داد: جمع بندی دیدارهای انجام شده منتخبان اصولگرا با رئیس مجلس و شخص آقای لاریجانی این است که فراکسیون فراگیری با حضور همه سلایق اصولگرا و حتی مستقل در مجلس دهم تشکیل شود. فراکسیونی که در آن نمایندگی که تمایل ندارند در فراکسیون اصلاح‌طلبان نیز حاضر شوند می‌توانند در این فراکسیون حضور پیدا کنند.

فولادگر تاکید کرد: در این جلسات بحث رئیس و هیأت رئیسه مجلس دهم مطرح نشده است و این بحث‌ها به مشخص شدن نتیجه مرحله دوم انتخابات موکول شده است، بلافاصله بعد از اعلام نتایج و تعیین تکلیف کرسی‌های باقی مانده از منتخبان اصولگرا و مستقل‌ها دعوت می‌شود تا شورایی را انتخاب کنند که در این جلسه در مورد رئیس و هیأت رئیسه و مسائل دیگر جمع بندی می‌شود .

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان گفت: حتی اگر با اعلام نتایج مرحله دوم انتخابات اصولگرایان نتوانند اکثریت مجلس دهم را در دست گیرند باز هم فراکسیونی تشکیل می‌شود که هنوز در مورد نام آن تصمیم‌گیری نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا