ورزشی

طارمی: محرومیت من اهمیتی ندارد

به گزارش شورا‌آنلاین، مهدی طارمی در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره محرومیتش، اظهار کرد: خبری نیست. ان‌شاء‌الله می‌رویم و الهلال را می‌بریم. ان‌شاء‌الله الهلال را ببریم و به فینال برویم چه من باشم و چه نباشم باید این اتفاق رخ دهد. ۱۰۰ درصد حکمتی برای این محرومیت بوده است. در نهایت در بهمن ماه می‌توانم دوباره بازی کنم. بازیکنان ما همه سر حال هستند و ان‌شاء‌الله می‌رویم الهلال را شکست می‌دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما روحیه خوبی دارد و با توجه به این که هوا شرایط بهتری پیدا کرده است خودمان را آماده بازی می‌کنیم. امسال هم آقای گلی را می‌گیرم. برای من مهم این است که پرسپولیس نتیجه‌ بگیرد و فکر می‌کنم که در نیم فصل دوم نهایتا در سه یا چهار بازی حضور نداشته باشم. جایگزینان خوبی مثل منشا و علیپور را داریم و حتی وحید امیری هم می‌تواند در پستم بازی کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه‌ داد: در دیدار برگشتمان مقابل الهلال در مرحله گروهی برگزار شد باید آنها را شکست می‌دادیم. حتی خودشان هم به این موضوع اذعان‌ داشتند اما در بازی اول همه چیز ۵۰ – 50 بود. تیم ما هم بعد از سه سال به آسیا آمده بود و بازی اول برابر الهلال انجام می‌داد اما خدا را شکر از گروه بالا آمدیم و در حال‌ حاضر در بین چهار تیم قرار داریم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: درست است که آنها الهلال هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم. می‌رویم و می‌بریم‌شان تا شادی کردن یادشان برود. در ابوظبی هواداران زیادی داریم که من واقعا از این موضوع تعجب  کردم. قاعدتا در بازی مقابل الهلال مثل ورزشگاه آزادی، ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا