ورزشی

کعبی: دقیقه ۶۰ گل می‌خوردیم دلم نمی‌سوخت

به گزارش شورا‌آنلاین، حسین کعبی در خصوص شکست تیم فوتبال سپیدرود مقابل گسترش‌فولاد، اظهار داشت: شکست جزئی از فوتبال است و لذت فوتبال هم به این مسائل. دیگر به بازی فوق‌العاده امتیاز نمی‌دهند و متاسفانه در حالی که حق ما باخت نبود، مسابقه را واگذار کردیم. 

وی افزود: اگر دقیقه۶۰ گل می‌خوردیم ناراحت نمی‌شدم ولی ما واقعا خوب بازی کردیم و حیف شد که بازی را باختیم. حالا هم چیزی تمام نشده و ۲۷ هفته باقی مانده و تمام فکر و ذکر ما بازی با پیکان است چون هواداران سپیدرود منتظر کسب اولین ۳ امتیاز هستند. 

کاپیتان سپیدرود در خصوص دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته چهارم، گفت: دیگر لیگ دسته یک و دسته دو نیست و تیم‌ها رحم ندارند. پیکان مربی خوبی دارد و ما هم بازی سختی داریم. اگر بازی که مقابل گسترش انجام دادیم مقابل پیکان انجام بدهیم بازی را می‌بریم فقط کمی نیازمند زمان هستیم چون تا بچه‌ها هماهنگ شوند زمان می‌برد.

وی در خصوص اینکه آیا پول به حساب بازیکنان واریز شده یا خیر، گفت: حقیقت این است که دیروز به ما گفتند پول در حساب‌تان هست ولی من هنوز حسابم را چک نکرده‌ام. هدف ما هم پول گرفتن نیست. دیروز با بچه‌های تیم صحبت می‌کردم و به آنها گفتم هیچ کسی حق ندارد ناراحت شود. برای آنها استقلال را مثال زدم که سال گذشته در نیم‌فصل اول چه شرایطی داشت و در نیم‌فصل دوم به دومی رسید. من قول می‌دهم که اتفاقات خوبی برای سپیدرود بیفتد و به تیم‌مان اعتقاد دارم چون اگر ضعیف بودیم دستم را بالا می‌بردم. 

کعبی در خصوص اینکه این روزها شایعه شده باشگاه سپیدرود در حال مذاکره با مربیان دیگر است، گفت: کارنامه نظرمحمدی مشخص است. او تیم را از لیگ دو به لیگ برتر آورده و این هجمه‌ها که روی نظرمحمدی وارد می‌شود از سوی افراد مربیانی است که بیرون مانده‌اند چون انصافا سپیدرود هیچ کسی را ندارد که از نظرمحمدی حمایت کند وگرنه الان همه باید مصاحبه می‌کردند و از سرمربی تیم حمایت می‌کردند.

وی تاکید کرد: نه اینکه نظرمحمدی چون من را به رشت آورده‌، این حرف را بزنم و من هم حرفم حرف مردم رشت است اما یکسری آدم‌ها دست برنمی‌دارند و اگر می‌بینید این شایعات راه می‌افتد از طرف تماشاگران رشت نیست چون مردم نظرمحمدی را دوست دارند. شما دیدید تیم یحیی گل‌محمدی ۳ بازی را واگذار کرده اما مردم از او حمایت می‌کنند. من شنیدم اسم آقای پیوس مطرح شده و برای این مرد بزرگ فوتبال احترام قائلم  اما روی صحبتم با آقای پیوس نیست بلکه معتقدم افراد برخی مربیان بیرون نشسته تحرکاتی می‌کنند که به نظرمحمدی هجمه وارد شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا