شورای شهرصفحه اصلی

توضیحات حبیب کاشانی درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد مطلب منتشر شده در یکی از سایت ها مبنی بر انتخاب هیئت رئیسه شورا واکنش نشان داد.

به گزارش شوراآنلاین، حبیب کاشانی در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: از شهرداری تهران تقدیر می کنیم که ترافیک موجود در طرشت و در میدان شهید تیموری برطرف شده است.

وی ادامه داد:در روز رای گیری هیئت رئیسه شورا اتفاقی افتاد و یکی از سایت ها مطلبی منتشر کرده بود که شورا بی سواد است ، به طوریکه شورا ۲۱ عضو دارد و دو منشی هریک ۱۲ رأی داشتند، کسانی که می خواهند این اخبار را منتشر کنند باید حساب و کتاب داشته باشند. در مجموع برای انتخاب ۲ نفر باید ۴۲ رأی می دادند و هرکسی می توانست ۲ رأی بدهد. تقاضا می کنیم که جمع و تفریق انجام دهند که اطلاعات غلط به مردم ندهند.

کاشانی با اعلام اینکه حداکثر مطلق در شورا ۱۰+۱ است، یادآور شد: در انتخابات هیئت رئیسه برای انتخاب منشی این اتفاق نیفتاد، نرجس سلیمانی ۱۰ رأی و سوده نجفی ۹ رأی داشت و یک رأی نیز ممتنع بود و با این حساب خانم سلیمانی باید ۱۱ رأی کسب می کرد. از سویی وقتی خانم سلیمانی رأی کسب کردند نمی توانستند بگویند که بنده به عنوان منشی فعال نخواهم بود و باید کتباً اعلام و مجدداً این تصمیم در رأی گیری لحاظ می شد. از سویی دیگر باید بگوییم در دوره اول و دوم انتخاب خزانه دار در انتخابات هیئت رئیسه انجام نشده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا