اجتماعی و فرهنگی

جمع آوری ۶هزار متکدی در تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عیسی فرهادی در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: مجمتع‌ فوریت‌های اجتماعی با مسئولیت فرمانداری تهران و مشارکت دستگاه‌های مختلف اعم از شهرداری، اداره اتباع و کمیته امداد از چندی قبل تشکیل شده است و برخورد با معتادان متجاهر و متکدیان در دستور کار بوده است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری ۱۰۰۰ نفر از معتادان متجاهر و ۶۰۰۰ نفر از متکدیان یکی از برنامه‌هایی بود که به طور جد اجرایی شد و اثر بخشی بسیار مناسبی را در تهران به دنبال داشت. 

فرماندار تهران اظهار داشت: یکصد نفر از متکدیان جمع‌آوری شده را کودکان و ۳۰۰۰ نفر از آنان را متکدیان زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دادند، که مابقی افراد جمع‌آوری شده نیز متکدیان بزرگسال بوده‌اند. 

فرهادی با بیان این که در زمینه برخورد با متکدیان نیازمند فرهنگسازی هستیم اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما جمع‌آوری قانونی این افراد و همچنین نبود ظرفیت کافی در بهزیستی است که امیدواریم شرایط لازم برای برخورد با متکدیان فراهم آید.

وی از مردم خواست تا در جریان کمک به متکدیان دقت لازم را داشته باشند و فرهنگ‌سازی در جهت مقابل با تکدیگری را مد نظر قرر دهند.

فرماندار تهران تصریح کرد: برخورد با آسیب‌های اجتماعی و به ویژه معتادان متجاهر، تکدیگری و کارهای فرهنگی مد نظر فرمانداری تهران قرار دارد که امیدواریم روز به روز کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور و پایتخت باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا