اجتماعی و فرهنگی

توصیه محسن هاشمی به شهردار آینده تهران: خطوط متروی افتتاح شده را در روز اول کاری تعطیل کن!

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان تهران با منتخبین شورای شهر پنجم با تشکر از فراکسیون امید و نمایندگانی که از طرف این فراکسیون به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات فعالیت کردند، گفت: قطعا اگر زحمات این عزیزان و آقای دکتر عارف و در راس این زحمات، آقای خاتمی نبود، امروز بنده اینجا در خدمت شما نبودم.

وی با بیان این که در مدیریت شهر تهران با توجه به این که چند سال سابقه کار اجرایی در این حوزه دارم، شاهد بوده‌ام، چه قوانین خوبی نوشته می شود و در مقام اجرا چگونه آن را دور می‌زنند.

منتخب اول مردم تهران در شورای شهر پنجم با اشاره به قوانینی مانند حمل‌ونقل عمومی و حمل‌ونقل ریلی به عنوان نمونه قوانین خوبی که در اجرا مشکل دارند، درباره وضعیت متروی تهران گفت: متروی تهران در بخش ساختمان و تونل‌ها وضعیت خوبی دارد اما در بخش تجهیزات به دلیل کمبود منابع در برخی قسمت‌ها مشکل وجود دارد.

هاشمی با تاکید بر این که افتتاح‌های زودرسی که اکنون شاهد آن هستیم، باید متوقف شود، تصریح کرد: افتتاح خطی که هواکش ندارد و قطار کافی برای آن وجود ندارد، ایجاد ناامنی برای مسافرین است و هر کس به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شود، باید در اولین روز کاری خود این خطوط را تعطیل کند.

وی همچنین با بیان این که ما منتخبان شورای جدید فعلا مسئولیت و اختیاری نداریم، از اعضای شورای شهر فعلی تهران خواست که در مقابل این افتتاح‌های زودرس که برای امنیت شهروندان خطرناک است، سکوت نکنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا