ورزشی

برانکو: جدایی رضاییان بهترین تصمیم بود

به گزارش شورا‌آنلاین، برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه چرا پس از سال‌ها دوباره به ایران آمد و سرمربی‌گری پرسپولیس را پذیرفت، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی محسوب می‌شود و من دوست داشتم سرمربی این تیم بشوم. ما با اعتمادی که به تیم‌مان داشتیم توانستیم موفقیت خوبی را به دست آوریم. من به کار کردن در پرسپولیس افتخار می‌کنم.

وی افزود: از تیمی که دو سال قبل در اختیار گرفتم فقط مهدی طارمی و علی علیپور باقی ماندند و کل بازیکنان را تغییر دادیم.

وی درباره اینکه آیا قرار است با پرسپولیس قرارداد پنج ساله منعقد کند؟ گفت: زمانی که به پرسپولیس آمدم یک قرارداد کوتاه مدت یک ساله بستیم. در ادامه یک قرارداد میان مدت دو ساله منعقد کردیم که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و حالا هم قصد داریم یک برنامه بلندمدت چهارساله داشته باشم.

برانکو درباره اینکه چرا اجازه داد مهدی طارمی در دیدار برابر ماشین‌سازی پنالتی بزند؟ گفت: من صراحتا گفته بودم مهدی طارمی پنالتی نزند و قرار بود سیدجلال حسینی این کار را انجام بدهد. او کاپیتان تیم ماست. وقتی از من خواست طارمی پنالتی را بزند، نظرش را پذیرفتم.

در ادامه این برنامه مجری از برانکو پرسید شما که انقدر راحت حرف کاپیتان را قبول کردید چرا بر جدایی رامین رضائیان پافشاری می‌کردید؟ گفت: تصمیمی که من گرفتم بهترین تصمیم برای باشگاه بود. قبلا هم گفته بودم ملی‌پوشان حق مضاعفی ندارند و فقط مسئولیت‌شان بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا